Van der Valk Hotel Venlo is open – update 28 april 2020

Graag informeren wij u over de verschillende mogelijkheden die wij u op dit moment bieden. Via deze pagina houden wij u op de hoogte van de wijzigingen.

Comfort kamers beschikbaar
Onze comfort kamers zijn beschikbaar op basis van logies en ontbijt. Er staat geen ontbijtbuffet klaar, maar wij verzorgen wel een ontbijtpakket to go. Het ontbijtformulier waarop u uw keuzes kunt aangeven, ontvangt u via de receptie. Ons receptieteam is 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar via 0031 77 354 41 41 en venlo@valk.com.

Roomservice
Uiteraard houden wij ons te allen tijde aan de richtlijnen vanuit het RIVM en de door het kabinet genomen maatregelen. Helaas zal ons pop-up restaurant Taste of V dus nog even gesloten blijven, vooralsnog t/m 19 mei 2020. Wel bieden wij onze hotelgasten de mogelijkheid om diner als roomservice te bestellen. Klik hier voor de roomservicekaart. Trek in een snack? Via de receptie verkopen wij verschillende soorten koek, snoep en diverse drankjes.

Flexwerkplek
Is op kantoor werken tijdelijk geen optie en komt u thuis door alle drukte niet aan werken toe? Maak dan gebruik van een van onze praktische flexwerkplekken. U krijgt de beschikking over een eigen hotelkamer met een ruim werkbureau en comfortabele bureaustoel, flatscreen tv, airconditioning, sanitaire voorzieningen, gratis wifi, koffie- en theefaciliteiten op de kamer, handfruit en een candy bar. Er zijn ruimvoldoende parkeerplekken aanwezig en parkeren is gratis. Of u nu een halve dag gebruik wil maken van een flexwerkplek of deze graag voor een langere periode wil huren; wij denken graag met u mee. De kamers zijn al beschikbaar vanaf € 29.50 en te reserveren via de receptie op het e-mailadres venlo@valk.com. Klik hier voor meer informatie.

#Socialdistancing
Alle openbare ruimtes zijn aangepast om te voldoen aan de normen van de anderhalvemetersamenleving. Zo is er een plexiglas scherm geplaatst op de receptiebalie en wordt de gewenste afstand tussen onze gasten middels stickers aangegeven.

Hygiënemaatregelen
Wij hebben de volgende hygiënemaatregelen getroffen:

  • Onze comfort kamers zijn beschikbaar op logies en ontbijt. De kamers zijn volledig schoongemaakt volgens de richtlijnen;
  • Al onze algemene ruimtes zijn voorbereid op #socialdistancing en de 'anderhalvemetersamenleving';
  • De balie van de receptie is voorzien van plexiglas;
  • Op locaties waar wachtrijen kunnen ontstaan is de benodigde afstand gemarkeerd met waarschuwingsstickers;
  • Op verschillende plekken in het hotel vindt u COVID-19 instructies en desinfecterende handgel;
  • Medewerkers zijn geïnstrueerd en blijven instructies ontvangen over alle hygiëne maatregelen;
  • Er zijn extra maatregelen getroffen rondom de schoonmaak van onze algemene ruimtes, zoals de liften, bagagekarren, receptie, vending machines, algemene deuren (en grepen) en toiletten;
  • Onze restaurants blijven gesloten. Roomservice en het bestellen van een ontbijt- en/of lunchpakket is mogelijk. Klik hier voor onze roomservicekaart;
  • We bieden flexwerkplekken aan in ons hotel met dezelfde maatregelen.

Download  onze huisregels.

Pas goed op uzelf en op elkaar. Wij hopen u snel weer mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet,

Han & Ine van der Eijk
Directie Van der Valk Hotel Venlo

Van der Valk Hotels & Restaurants hanteert aangescherpte maatregelen

Van der Valk geeft, als familiebedrijf, de hoogste prioriteit aan de gezondheid, veiligheid en welzijn van onze gasten en medewerkers en nemen hiervoor gepaste maatregelen.

Wij hopen uiteraard dat dit een bijdrage levert aan het voorkomen van verdere verspreiding van het Coronavirus. Ons familiebedrijf fungeert al vele tientallen jaren als een belangrijke ontmoetingsplaats binnen onze samenleving. Vele maatschappelijke netwerken komen binnen onze vestigingen tot stand en worden daar onderhouden. De stappen die wij nu nemen voelen dan ook als onwerkelijk en hebben wij lang als ondenkbaar gezien. In deze uitzonderlijke omstandigheden is er echter geen andere keuze.

Wij vertrouwen erop dat wij als samenleving alles doen wat nodig is om deze situatie een halt toe te roepen, en sterk en veerkrachtig zijn bij het herstel in de periode daarna.

Voor de meest gestelde vragen en antwoorden, verwijzen we u graag door naar het RIVM.

Voor vragen over reserveringen verwijzen wij u graag naar het hotel waar u de boeking heeft gedaan.

Met gastvrije groet,

Familie Van der Valk