Hotel Venlo is geopend

Van der Valk Hotel Venlo is (deels) geopend en hanteert aangepaste maatregelen. Graag vragen wij u rekening te houden met de aangescherpte maatregelen om uw gezondheid en die van onze medewerkers te kunnen waarborgen. Wij hopen u dan ook snel te mogen verwelkomen voor een veilig en vertrouwd verblijf in Hotel Venlo.

Wij danken u voor het begrip en het vertrouwen in ons hotel.

Bekijk onze aangepaste maatregelen


 

Geopende faciliteiten

Ontbijtrestaurant gesloten, wel ontbijtpakket mogelijk
Het ontbijtrestaurant is gesloten. Hotelgasten kunnen bij incheck een ontbijtpakket bestellen. 's Ochtends kan het ontbijtpakket worden afgehaald bij de receptie om dit vervolgens op de kamer of buiten het hotel te nuttigen.


 

Veilig en vertrouwd

Bij Van der Valk heeft de gezondheid, veiligheid en welzijn van onze gasten en medewerkers de hoogste prioriteit. Om uw gezondheid en veiligheid te kunnen waarborgen, willen wij u vragen tijdens uw bezoek aan ons hotel het volgende beleid na te leven: 

  • Volg aangegeven looprichting en hygiëne maatregelen
  • Houd 1,5 meter afstand van andere gasten en medewerkers
  • Schud geen handen met mede-gasten of hotelpersoneel
  • Was uw handen regelmatig en volgens de richtlijnen van het RIVM
  • Gebruik papieren handdoekjes om uw handen te drogen
  • Hoest en nies in uw elleboog en wend u af van mede-gasten en hotelpersoneel
  • Betaal bij voorkeur met pin of contactloos

Heeft u verkoudheidsklachten, zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging tot 38 graden Celsius? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen. 

Wij doen er alles aan om uw verblijf zo veilig en vertrouwd mogelijk te maken. Bedankt voor uw vertrouwen in Van der Valk en wij hopen u snel te mogen verwelkomen in ons hotel. Indien u vragen heeft, neem dan gerust contact op onze receptie. 

Met gastvrije groet, 

Han en Ine van der Eijk
Directie en medewerkers 


Veelgestelde vragen

Mag Van der Valk als hotel geopend zijn?
Ja, volgens de richtlijnen van de overheid is het toegestaan om als hotel geopend te zijn voor noodzakelijke overnachtingen.

Is het bezoeken van een Van der Valk hotel veilig?
Van der Valk neemt uw gezondheid en die van de medewerkers uiterst serieus. Wij hebben aangescherpte maatregelen binnen het hotel zodat dit gewaardborgd kunt worden. 
Alle Van der Valk hotels zijn ingericht volgens de richtlijnen van het RIVM. Wij doen er als hotel alles aan om risico’s tot een minimum te beperken. 

Kan ik als hotelgast gebruik maken van een ontbijt? 
Ja, als hotelgast mag u gebruik maken van het ontbijtpakket. Tijdens de incheck kunt u een ontbijtpakket bestellen. Het ontbijtrestaurant is gesloten.

Is het mogelijk om roomservice te bestellen?
Nee, u kunt geen roomservice bestellen. Wel kunt u via de receptie tussen 17.00 en 21.00 uur take away gerechten bestellen en nuttigen op uw hotelkamer. De take away gerechten worden bezorgd in het hotel en kunt u afhalen in de lobby.

Welke faciliteiten zijn er in het hotel geopend?
Vanwege de verbouwing zijn de faciliteiten in ons hotel beperkt. U kunt bij ons momenteel terecht voor een overnachting met ontbijtpakket en take away gerechten die u op uw kamer kunt nuttigen.

Kan ik mijn boeking annuleren of wijzigen? 
U kunt uw reguliere boeking kostenloos annuleren of wijzigen tot 12:00 uur op de dag van aankomst. Indien de annulering geschiedt na 12.00 uur wordt 100% van de reserveringswaarde van de eerste overnachting in rekening gebracht. In het geval van een non-refundable boeking kunt u eenmalig kosteloos uw reservering verplaatsen. Hieronder leest u de voorwaarden:
• Het betreft een bestaande en niet te annuleren (non-refundable) reservering welke, vanwege de Covid-19 maatregelen zoals die gelden tot en met 19 januari 2021, eenmalig en gratis is verplaatst naar een nieuwe aankomstdatum.
• De nieuwe aankomstdatum valt binnen een periode van 12 maanden van de oorspronkelijke aankomstdatum, met uitzondering van aankomsten in de periode van 15 maart tot en met 15 september 2021.
• Deze reservering kan hierna niet meer worden verplaats en of worden geannuleerd.

Kan ik op de dag van aankomst mijn boeking wijzigen als ik verkouden ben of hoest?
Heeft u verkoudheidsklachten, zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging tot 38 graden Celsius? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen. Uiteraard denken wij dan met u mee in de vorm van een passende oplossing.