Hotel Venlo is geopend

Van der Valk Hotel Venlo is (deels) geopend en hanteert aangepaste maatregelen. Graag vragen wij u rekening te houden met de aangescherpte maatregelen om uw gezondheid en die van onze medewerkers te kunnen waarborgen. Wij hopen u dan ook snel te mogen verwelkomen voor een veilig en vertrouwd verblijf in Hotel Venlo.

Wij danken u voor het begrip en het vertrouwen in ons hotel.

Bekijk onze aangepaste maatregelen


 

Geopende faciliteiten

De faciliteiten in onze hotels zijn beperkt beschikbaar om te voorkomen dat er teveel mensen tegelijkertijd aanwezig zijn op dezelfde plekken. 

Ontbijtrestaurant
Het restaurant is  volgens richtlijnen vanuit overheid en RIVM  geopend voor hotelgasten die in ons hotel overnachten.

  • Wij hanteren een gescheiden ingang en uitgang van het ontbijtrestaurant.
  • Wij vragen u om op 1,5 meter afstand van elkaar te wachten tot onze gastheer/gastvrouw u een tafel wijst.
  • Houd 1,5 meter afstand. Zowel tot onze medewerkers als tot andere gasten.
  • Onze medewerkers dragen handschoenen uit hygiënisch oogpunt.
  • Roomservice is mogelijk voor zowel gerechten als drankjes.


 

Veilig en vertrouwd

Bij Van der Valk heeft de gezondheid, veiligheid en welzijn van onze gasten en medewerkers de hoogste prioriteit. Om uw gezondheid en veiligheid te kunnen waarborgen, willen wij u vragen tijdens uw bezoek aan ons hotel het volgende beleid na te leven: 

  • Volg aangegeven looprichting en hygiëne maatregelen
  • Houd 1,5 meter afstand van andere gasten en medewerkers
  • Schud geen handen met mede-gasten of hotelpersoneel
  • Was uw handen regelmatig en volgens de richtlijnen van het RIVM
  • Gebruik papieren handdoekjes om uw handen te drogen
  • Hoest en nies in uw elleboog en wend u af van mede-gasten en hotelpersoneel
  • Betaal bij voorkeur met pin of contactloos

Heeft u verkoudheidsklachten, zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging tot 38 graden Celsius? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen. 

Wij doen er alles aan om uw verblijf zo veilig en vertrouwd mogelijk te maken. Bedankt voor uw vertrouwen in Van der Valk en wij hopen u snel te mogen verwelkomen in ons hotel. Indien u vragen heeft, neem dan gerust contact op onze receptie. 

Met gastvrije groet, 

Han en Ine van der Eijk
Directie en medewerkers 


 

Veelgestelde vragen

Mag Van der Valk als hotel geopend zijn?
Ja, volgens de richtlijnen van de overheid is het toegestaan om als hotel geopend te zijn.

Is het bezoeken van een Van der Valk hotel veilig?
Van der Valk neemt uw gezondheid en die van de medewerkers uiterst serieus. Wij hebben aangescherpte maatregelen binnen het hotel zodat dit gewaardborgd kunt worden. 
Alle Van der Valk hotels zijn ingericht volgens de richtlijnen van het RIVM. Wij doen er als hotel alles aan om risico’s tot een minimum te beperken. 

Kan ik als hotelgast gebruik maken van ontbijtrestaurant voorzieningen? 
Ja, als hotelgast mag u gebruik maken van het ontbijtrestaurant. Wij hanteren hier aanscherpte maatregelen om uw bezoek in ons ontbijtrestaurant zo veilig mogelijk te laten verlopen. 

Is het mogelijk om roomservice te bestellen?
Ja, u kunt via de receptie tussen 17.00 en 21.00 uur roomservice bestellen op uw hotelkamer. Hiervoor is een aangepaste menukaart die u op uw hotelkamer vindt.

Welke faciliteiten zijn er in het hotel geopend?
Het ontbijtrestaurant is geopend voor hotelgasten. Vanwege de verbouwing zijn de faciliteiten in ons hotel beperkt. Vanaf 1 juni kunt u wel weer een tafel reserveren in ons pop-up restaurant Taste of V in het centrum van Venlo.

Kan ik mijn boeking annuleren of wijzigen? 
U kunt uw boeking kostenloos annuleren of wijzigen tot 12:00 uur op de dag van aankomst. Indien de annulering geschiedt na 12.00 uur wordt 100% van de reserveringswaarde van de eerste overnachting in rekening gebracht. In het geval van een non-refundable boeking, kunt u uw boeking niet kostenloos annuleren/wijzigen. Bij het annuleren of wijzigen van deze boeking worden de volledige kosten in rekening gebracht.

Kan ik op de dag van aankomst mijn boeking wijzigen als ik verkouden ben of hoest?
Heeft u verkoudheidsklachten, zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging tot 38 graden Celsius? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen. Uiteraard denken wij dan met u mee in de vorm van een passende oplossing.